rossalinda Kızlar tecrübeleriniz neler? Eller serbest olan mı yoksa elektrikli ya da şarjlı hangisinden memnun kaldınız? Çok kararsız kaldım ne alacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🏻
ozlm4835 rossalinda ilk gebeliğimde elektrikli mamajo almıştım ama çok zordu beim için şimdi mochi eller serbest giyilebilir aldım henüz kullanmadım ama herkes çok çok memnun
tazeden rossalinda verimli olmasını istiyorsan elektrikli kullanmalısın bence ben lansinohun eller serbest ve elektriklisini kullanıyorum 2 aydır sağımla besliyorum bebeğimi elektrikli olanın süt çıktısı çok iyi eller serbeste göre
gozdenur06 Mochi nin eller serbest olanı aldım bebeğim prematüre emziremiyorum sütüm gelmiyodu yavaş yavaş masaj moduyla meme ucunu uyardım ikinci günün sonunda sütüm gelmeye başladı ve işimide rahat yapabiliyorum süt sağarken
ylnydgd rossalinda lansinoh eller serbest kullanıyorum memnunum. Bebekle beraber diğerleri zor olur yanınızda bakıma yardımcı biri olmayacaksa. Philips alan 2 arkadaşım memnun kalmadı bu arada
Cnsmv Philips avent almıştım 10 gün sonra vakumu cok azaldı yarın servise göndericem dün akşam lansinoh eller serbest aldım şimdilik güzel
senos15 rossalinda eller serbest aldım henüz denemedim ama elektrikli ve manuel denedim elektrikli olan bir süre sonra mastit yapıyor düzenli sağımda o yüzden almadım manuel çok kol yoruyor ve güzel vakumlamıyor ama eller serbest olanın bi zaman kullanımdan sonra çekim gücü düşüyormuş bende düşmesini istiyorum zaten o yüzden aldım mastit çok zor
ikibebeklioluyorum rossalinda vallahi manuel olanlar çok kullanışlı değil elektrikli olanlar daha iyi ben lashion markanın elektriklisini aldım