gul_dmr Çok şükür gittiğimde her hangi bir sıkıntım olmadığını gayet herşey yolunda söyledi doktorum Ara sıra his ediyor gibiyim ama normalde günde 4 yada 5 kez his ederdim ama normaldir inşallah bir şey yoktur korkmanıza gerek yok benimde ilk gebeliğim Rabbim sağlıklıla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Daha çok benim belim ve kramp giriyor ve Sağ yan taraf ve sol yan taraf bunu sen 17 haftalıkta yaşındınmı canım