Şu an hastanede yatiyorum tansiyon yüksekliğinden dolayı ama tansiyon normale döndü yarısına devam ettiriyor dün yine de çocukta gerileme var diye. Ama daha demin WC gidince lekelenme şeklinde kan oldu peçete. Sonra hafif karnımda ağrı oldu daha sonra bu lekelenme kesildi ağrı da kesildi neyden olur yaşayan var mı böyle. Kan sulandirici iğne ve serum taktılar.Şimdi nst bagladilar bekliyorum