Angora35 ben bir tane doktor dinlemiştim doktor dedi ki her gün dedi ilişkiye girmenizin anlamı yok dedi Yumurtlamadan önce üç gün yumurtlama günü ve yumurtlamadan bir gün sonra ilişkiye girin dedi sperm belli bir zamana kadar yaşıyormuş ondan sonra ilişkiye girmenizin anlamı yok dedi yani dört gün boyunca üst üste yapcakmisiz ben de öyle yaptım bu ay sadece dört kere üst üste yaptım sonra bıraktım