Angora35 normalde test kutusunun üstünde 5 dakka bekleyin yazıyor normalde bekleniyor işde ama sen çöpe atıp hemen almamışsın orda biraz şüphe edici oluyor 10 dakka sonra aldım baktım çöpten dedin işde orası biraz yanıltıcı olabiliyor hayali çizgi felan ondan söyledim yani canm hemen atar atmaz çöpten alsaydın anlardım da 10 dakka sonra aldım diyorsun orası biraz düşündürücü yine de hayırlısı olur senin için inşallah ama yinede çok kendini baglama üzülüyor insan 🙏❤️