Merhaba hanımlar şuan sata göre13+5 im ayın 30 unda randevum 2 li test yapıldı o zaman sonucu öğreneceğim muhtemel cinsiyetide belli olur burada yazılanları okuyorum işte kalbi durmuş vs diye baya bir denk geldim psikolojikmen şuan bende de var acaba kalbî atıyor mu bir sorun var mı diye randevu tarihinede daha var.Belki benim gibi olanlar vardır diye yazmak istedim