mavisanne0 36+3 den selam berbat hissediyorum cok agirlastim kabiz desem kabiz degilim ishal desem ishal degilim, cocugun hareketleri cok canimi acitiyor ve yalanci kasilmalar yasamaya basladim 34 itibariyle. Hastane cantasi 30. Haftadan beri hazir kizim 32 haftalik dogdugu icin ben erkenden hazirladim bu sefer. Carsamba nst ye giricem muhtemelen sezeryan gunu belirlicez emin olmamakla beraber carsamba gunu haydi doguma bile diyebilir