ummuhankrdnz vallahi canım hani bünye ile alakalı da olabilir ama ben genel anestezi olmuştum uyandığımda aşırı derecede öksürük tutmuştu öksürdükçe dikişlerim ağrıyordu yani döşüm dolmuştu yani o kadar bu halimi verdiler ilaç mı çok verirler bilmiyorum ama ciğerlerim dolmuştu o yüzden bence yine de yarım bayıl yani çünkü en azından şahit ol ben zoraki olmuştum ama o an söylersin panik atağını falan belki sakinleştirici falan yaparlar