Diylia 6.5 yıldır Arçelik kullanıyorum.6 kez iyi yıkadığını görmedim.Ben çok memnunum şunu al diyeceğiniz bir Bulaşık makinesi önerisi alabilir miyim.tercihen bosch yada siemens
Hatice_00 Diylia bosh kullanıyorum ama boshtan memnun değilim bana kalsa bu markaya bakmam bile Siemens öneririm
sarilale123 Diylia ben Profilo kullanıyorum beyaz eşyalarımda. Özellikle bulalık makinemden çok memnunum. Atıyorum çoğu zaman hiç suya tutmadan tertemiz çıkıyor