aynut23 allah sağlıkla gönlünüzdekini versin 😊 benim eşim hep kızımız olsun diyodu doktor erkeğe benziyor diyince bi üzüldü kıyamam. Kız olduğunu duyunca da havalara uçtu. Ama benim gönlümde de erkek vardı ama şimdi diyorum hayırlısı neyse o gelsin sağlıkla