senos15 ay dimi ben genel anesteziyi çok seviyorum diyorum bana gülüyorlar 🤣🤣 bu arada ilk doğumum genel değildi diğer ameliyat tecrübelerimle sevdiğimden doktorumdan genel istemiştim o da spinalin artılarını anlatınca vazgeçirdi beni 🤣 sezeryanda genelin sıkıntısı şey spinalde uyuşmanın geçmesi birkaç saati buluyor ama genelde acıyla uyanma ihtimalin çok yüksek ya sırf o yüzden yine spinal olucam genelin uyuması güzel de uyanması zor olabilir ağrı acı yönünden bir anda acıyla uyanmak istemem işte 🤣