Kızlar, Selam bu yıl memurluk sınavına gireceğim, Ayni zamanda üni sınavına, şöyle ki itfaiye eri alımlarına girmek istiyorum, ehliyeti nezmn almalıyım,onu bilemedim,infaz koruma ,zabıta içinde ehliyet istiyorlar kızım 2.5 yasidna puan 2 yıl geçerli , birdaki sene alımlara girmek istiyorum ehliyeti birdaki sene alsam sıkıntı olurmu ,bilginiz varmı