Kızlar lütfen biberleri eldivenle ayıklayın. Ben dün gece sabah 6 ya kadar ellerim sütte ara ara ağlayarak 10 parmağımın yanmasını çektim. Görünürde hiçbir şey yok ama acı beynimden çıkıyordu alev alev. Bütün sinir hücrelerime beynimden yanma sinyali gitmiş. Biberden olduğunu keşfetmesem kesin bebeğe bi şey oldu diye korkardım. Ama gerçekten çok ama çok acı verici bi deneyimdi. Gelsin masterchef eldivenleri artık..