AnlatmayaGerekYok heycanliannis güzell bende nil istiyodum ama eşimin eski sevgilisinin adı 😀😀 siz beğenin millet birton laf söyler yok öyle yok böyle diye kimseye bir şey beğendiremezsiniz
Taila Canım isim güzel ama tek hece oluşu biraz söylenişini zorlaştıryor sanki düşünsene iyi ki doğdun niiiiğğğiiiiilll oluyo benim eşim nilsu istiyor sanada fikir olur belki ama ben kızıma meyra ismini koyucam 🙏🏻 Çok içime sindi ❤️