cholpon 24+6 gebeyim, normal devam ediyor her şey ama bugün lekelenme oldu. Kan ve idrar testi istendi, plasentayla ilgili her şey yolunda, bebek de iyi dediler. Ama henüz sebebini bilmiyorlar. Böyle bir durumu yaşayan var mı acaba?
ozgeBudak006 cholpon canım inanki hamile kaldım kalalı kahverengi lekelenmelerim devam ediyor 24+4 hala devam. Bişey de yok doktor artık normal dedi bi duruyo tekrar bidaha baslıyo. Benide korkuttu her seferinde doktora gıttım artık gelmene gerek yok demekki olacak normal dendi. Doğuma kadarda devam etcek herhalde bitmiycek ☺ ama senin yeni baslamıs sanırım görünmende fayda var bazen bi süre devam edip sonra kendiliğinden gecebılıyor umarım öyle olur. Benim rahım agzından şüphelenmişti doktor bi ara dediği gıbıde oldu kısalma vardı 22mm serklaj oldum ama sonrası yıne devam etti bitmedi yani