Aysekaram 27+2 yim çok şükür bitti. Hayat durmuştu sanki bana o haftalarda ağlıyordum dışarı çıkmıyordum, ev kokuyordu sanki, tiksinmiştim herşeyden.uykumdan bulantıyla uyanıyordum ama geçiyor. Az daha sabredin . Keşke birisi de bana bunu deseydi. Bi hamile sensmisin kalk toparlan ağzını sar diyenleri duydum. Anlamayana çok zor bacım