Merhaba arkadaşlar. Şu an 16+5im bu haftanın başında beri biraz fazla yürüdüğümde veya eğilip kaktığımda baya bir akıntı geliyor. Kuruyunca beyazlaşıyor çamaşırımda. Bu durum normal mi sizce akıntının bu haftalarda artması? Normalde de beyaz beyaz akıntı olurdu ama şimdi çoğaldı baya