Sabia
Merhaba kızlar. Daha önce 18 haftalık bebek kaybetmiştim. Normal doğum yaptırdılar kendi kendime doğurdum,4 cm açılmam olmuştu. En son kendimden geçmiştim ki çıktı şükür.Ama rabbim sonsuz şükürler olsun ki tekrar hamile kaldım 35 haftalığım. Şimdilik normal gözüküyor. Size sorum hep derler ikinci doğum daha kolay olur çabuk açılma ilerler diye. Benim açılmam az oldu ama siZce ikinci doğumuma biraz olsun kolaylık bakımından etkiler çabuk açılmam olur mu?yorumlarnız için teşekkürler