Selamlar 22 haftalığım geçen pazartesi ağrılarımdan dolayı doktora gitmiştim idrar testinde hafif enfeksiyon çıkmıştı tek içimlik ilaçtan verdi biraz rahatlatmıştı ama 2 gündür yine ağrılarım devam ediyor sürekli hastaneye taşınmakta istemiyorum çarşamba detaylı ultrosanumuz vardı şükür bir şey çıkmadı ama aşağı doğru baskı hissi kasıklarımın en altında hafif sızı ara ara gelen bıçak gibi sapmalar beni çok yordu kafam sürekli orada ne tavsiye edersiniz nasıl geçer yine gitmeli miyim doktora