incilaada fatmager ben de yedi aydan sonra kızıma vereceğim ismi sonunda sectim on sene önce eşimle kızımız olursa ismi ada koyalım diye sözleşmiştik ama kızım olacağını öğrendiğim zaman çok kararsız kaldım ne isim koyayım diye eşim asla ama asla söylediği işimden caymadı tabi ben de işimi kırmak istemeyerek adanın yanına ikinci bir isim ekledim kızımıza “Ada inci “ ismini vermeye karar verdik
Mel_58 fatmager benim kızımın ismi Zeynep Zevi Leyla Manolya Menesa Meyra Bunlarda hoşuma giden isimler
portakalrecelim Kızımın adını Deren koydum çok beğeniyorum, onun dışında Aden, Beren, Ece, Arya da beğendiğim isimlerdi