ozgeysr inşallah canım bugün kasıklarımda ağrı var üç gündür de alt karnımda sağ tarafta batma hissi vardı ama adet olacak olsam bile duphaston kullanıyorum bırakmadan olmam mecbur salı günü doktorumun dediği şekilde kan vereceğim negatif çıkarsa kan ilacı bırakacsğım ki adet olayım