Detaylı ultrasona girdim. 22+3’te. Çok şükür bir sağlık sorunu yok lakin bebeğimin boyu 25 cm, kilosu ise 451 gr. Doktor bunlara bakarak yüksek ihtimalle bebeğin minyon olacak dedi. Benim boyum 175, eşimin 186. Tüm bunları duyunca önce sağlık dedim ama çok da üzüldüm. Başına böyle bir şey gelen, doktorun böyle bir şey dediği kimse oldu mu? Beneğin minyon olacağını söylemek için zaman daha erken değil mi?