mrvektl bende hastanede yatıyordum evet hastanede vajinal bakılıyor hatta dogumhane kısmında elle de bakıyorlar. Cuma taburcu oldum ama pazartesi gel dediler fakat ben sırf bu yüzden gitmemeyi düşünüyorum. Çünkü ilk yatıs asamasında dogumhane ye alıyor ve ilk bir elle muayene de olıyor ne kadar istemiyorum desende yapıyorlar. Ve kesinlikle yapılmaması gerek bence , vajinal ölçüm yapılmalı ama elle bakılmamalı. Bilmiyorum kafam karısık gidemeyeceğim korkudan… Şuan en sın 11/13mm vajinal üstten hunilesme mevcut / karından 21 di. Kontrole özele gitmeyi düşünüyorum hafta içi