Kızlar merhaba iki çocuk annesiyim oğlum 7 kızım 2,5 yaşında bu ay 13-14 nisanda olmam gereken reglim başlamadı benim yavaştan korkularım başladı acaba haöilemiyim diye 😒 gerçekten Allah isteyene nasip etsin hiç tekrar bi bebek sahibi olmayı istemiyorum heleki böyle karmaşık bi çağda 😐