leblebi_ Hava sıcak olucağı için elbise istiyorum kızlar ama bi türlü bulamadım hem emzirme kolay olsun hem sıkmasın bunaltmasın ama bulamıyorum ikili takımlara bakmaya başlıycam sizler ne aldınız
yaggmurt leblebi_ benimde temmuzda elbise gecelik bakmaya başladım bedenden emin olamadım sadece son anlara doğru kilo alımı oluyor diye kafamı karıştırdılar 🥲
sarilale123 leblebi_ ben gecelik aldım önden açılan çok rahat ettim ilk bebekte şimdi yine aynını yapacağın