Mge127 Merhaba anneler doğumum haziran ortası veya sonu . Agustos ortası gibi tatile gidilir mi bebişle?
hayat2 Mge127 aynı şeyi bende düşünüyorum haziran ortası sonlara doğru benim de doğumum Allah nasip ederse tatilide çok özledim ama küçük bebekle gidilir mi acaba yol da uzun
halkatatlisi Mge127 küçük bebekle tatil çok daha kolay emziriyorsun uyutuyosun keyfine bakıyosun. Tatilde en zor zaman emeklediği veya yeni yürümeye basladığı dönem durduramıyorsun koşmaktan da bi şey anlamıyorsun deneyimlendii
Havin49_ Mge127 ben olsam gitmem evet bazı bebekler emzir bırak ama bazı bebekler o kadar huysuz ki ben oğlumla oda annemlere gitmiştim o kadar huysuzdu li hiçbişey anlamamıştım
sarumervee Mge127 benimde haziran sonu temmuz başı gibi gözüküyor doğumum ve çok bunaldım 4-5 ay mide bulantısından evden çıkmadım hiç kendimi yormamda yasaktı bende tatile gitmek istiyorum ama nasıl olur bilmiyorum ama bildiğim bana iyi gelecek olması
3kedili2bebekli Mge127 gidilir bence en rahat zamanları ya 45 günlükken gidicem bende emeklemiyor dönmüyor risk yok genelde uyuyor yer seçmez beşik istemez acıkınca emzir gitsin ne yedircem derdi yok sıcaktan ve güneşten korumak için gölgelik bebek arabası puset muslin örtü şemsiye ayarlayın gayet yeterli
1Ali Oğlum doğdu doğalı kaç kere yolculuk yaptık uçakla, tırla, arabayla. Ben kocaelindeyim annemler Bodrum’da hiçte hasta olmadı çocuk ne alaka yani. Hatta baktım şimdi ilk uçakla gittiğimde 53 günlükmüş
fundiiim Mge127 git bacım hiç düşünmeden git valla çok rahat edersin rüzgarın hafif esintisi su dalga sesi bebeği çok güzel uyutuyor.pusetin üzerini ince müslin ile ört ki hem serinlik girsin hem güneşten korusun.iyi tatiller şimdiden
yaggmurt Mge127 gidilir benim doğumum temmuzda ağustosta 40ndan sonra gidicez bence daha kolay emzir gazını çıkar yatır peşinde koşturma derdi yok bişey yok