Mutluhamis bende 87 kiloyla hamile kaldım 1.80 boyum 32+4 haftam 97 kiloyum hatta en son tartıldığımda öyleydim belki 100 olmuşumdur bile randevum 6nisanda yani doktorum kilomla alakalı bende kaygılı olduğum için hemen doktorumu sıkıştırdım normal yapabilirmiyim diye doktorum gidişatımız normal doğum zaten herhangi bir problem olmaz kilon boyunla doğru orantılı kimse sana 100 kilosun demez diyor çok şükür bebeğimin sağlığıda yerinde sıkma sakın canını temkinli ol sağlıklı beslenmen senin için değil zaten bebeğin için önemli sen içini ferah tut