khtb Merhaba kızlar ben 6. Ayımdan beri progestan kullanıyorum. Progestan sancıyı, yumuşamayı ve açılmayı engelliyormuş diye duydum. Progestan kullanıp normal doğum yapmış biri var mı aramızda?
nuriyegcl khtb 24. Haftadan itibaren son haftalara kadar kullandım dr muayenemde 36. Haftadan sonra bırak dedi 38+1 de doğum yaptım gece 12 de suyum geldi 1 cm açılmam vardı ertesi gün ikindi 3′e kadar açılmam ilerlemedi biraz bu durumu progestana bağladım 🥲 sonra da suni sancı verdiler o şekilde doğum yaptım son haftalar risk yoksa kullanmamak daha iyi bence doktorunuza danışın olabildiğince erken bırakmak iyi olur