nursenasu27 Kızlar bu dönemde de takviye almak istiyorum kendimce gebelikte ara sıra kullanırdım d-vitamini demir magnezyum kalsiyum gibi devam ettiğiniz/kullandığınız neler var?✨
bbaskal nursenasu27 Ben ilk doğumdan sonra elenatal 3 kullandım emzirme dönemine özel içinde vitamin omega vs hepsi var
sarilale123 nursenasu27 bence değerlerinize baktırın sonuca göre size uygun olanı doktorunuz önerir zaten. Fazlasıda zararlı