Buhati hamileyken yapılıyo doğum kış aylarına gelince daha iyi oluyomuş sanırım bu hastalıklar kışın daha arttığından yazın pek gerek olmuyomuş diye duydum ama tabi yaptıran vardır bir de 32 mi 36 mı ne o haftalarda yaptırılıyomuş koruyuculuğu 3 ay diye duydum bebek doğduğunda 3 ay ona bağışıklığı oluyomuş daha kolay atlatıyomuş yakalandığında bir de 5000 küsür bi fiyatı varmış sanırım ben de vurdurmayı düşünüyorum ama çok var daha o haftalara o yüzden ancak bu kadar duyduklarımdan biliyorum yanlışım varsa tecrübeliler düzeltir