eminekyr
nurates444 Merhabalar, 5 aylık bebeğim var. 5 gün gecikmem olunca bende freely test yaptım ama akşam yaptım. Daha sonra eşim kaset test getirdi. 6. Günün sabahı yaptım. Negatif verdi. 7. Günün sabahı da erken gebelik testi aldım yine negatif verdi. Yani freely marka test yalancı pozitif vermiş olabilir mi? Doğum yapalı 5 ay olduğu için gecikmem normal midir?