Sevgili anneler merhaba..
İzmir Şehir Hastanesi’nde cok yakın bir zamanda gebe polikinliği(ssvd) olarak alan açmış.
Ben daha 19.haftamdayım. Açıkcası bu zamana kadar özellere o parayı verip ssvd olmayı düşünmüyordum ama bu fırsatı değerlendirmek istiyorum.
Burayı deneyimleyen oldu mu?