Sinemkarayakar benim de makat gelişti çok aktif bir gebelik geçirdim hiç oturmadım yatmadım hatta bıraksalar doğum haftasına kadar çalışırdım 😂 dönsün diye tavsiye edilen herşeyi yaptımm ama dönmedi bizim bende 39da sezeryan oldum iyikide beklemedim kilosu usg de hesapladıklarından 500gram fazla çıktı doğduğunda kafa yapısı da iri bebekti sezeryanda bile kafası çıkarken uğraştırdı☺️