edak1 Kızlar selam bata göre 7+4 bu hafta içi randevum var. Kendimi aşırı keyifsiz hissediyorum bebeği henüz görmedik. Zaman zaman bel ve kasık ağrım oluyor göğüs hassasiyetim varla yok arası. Hamile gibi hissetmiyorum kendimi siz nasılsınız
ciceki edak1 kese 4 haftalıkken yani 1 aylıkken kese görünmesi gerekiyor ben de ilk öğrendiğimde gittim tam 1 aylıktı keseyi gördük 6 haftalıkken bidaha gittim kalp atışını duyduk işde şu an da 13+3 teyiz çok şükür 🙏
NovaVina_ edak1 bende sizin gibi dusundum. İkisini ayni anda gormek icin bekliyorum. Bende de neredeyse hic belirti yok ve bende hamile gibi hissetmiyorum 🙈 umarim cok guzel haberler duyarsiniz 🌸🙏🏻
zehraozn Merhabalar bende 7+2 haftalık Kese var bebek goremedık en geç 8 haftalıkken görürüz demişti 6 haftalıkken gıtmıstım kesemız var bebek kendını gostermıyor dedi dün ağrım oldu acıle gıttım fakat yıne goremedım bende telaşlıyım açıkçası Sızın nasıl
edak1 zehraozn benim öncesinde bir kaybım olduğu için bu telaşları yaşamamak adına biraz bekledim kese bebek ve kalp atışını birlikte görmek adına. Bilmiyorum iyi mi yaptım kötümü tuhaf hissediyorum kendimi belirsizlik yoruyor. İnşallah sizde ve tüm bekleyenler hepimiz güzel haberler alırız 💖
ciceki edak1 amin canım teşekkür ederm Allah sana da hayırlı bi evlat nasip eylesin hamilelerin duası tutarmış 🥰🥰🙏
zehraozn edak1 Insallah canım benım Benım ıkıncı gebelıgım bır tane oğlum var oglumdayken 6 haftalıkken Teksas kadar gözüküyordu dıye hatırlıyorum O yüzden bende bırazcık tedırgınım İnşallah Rabbım Hıc bırımızın kucağını boş bırakmaz :)
edasahan7 edak1 merhabalar benimde bir kaybım var şuan ikinci gebeliğim yarın 6+6 kalp atışı için gideceğim 5+0ds kese ve yolksac göründü bulantı koku hassasiyeti vs yok sadece sürekli bi açlık hissi bel kasık ağrısı
edak1 edasahan7 özür dileyerek soruyorum kaybınız ne için olmuştu. Bende de aynı şekilde açlık hissi oluşuyor
edak1 ciceki eveeettt çokk çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah sen de sağlıcakla kucağına alırsın bebeğinii 🥰🤲
edasahan7 edak1 beta hiç iki katı artmadı %15 arttı ilk öğrendikten 2 gün sonra iki kat arttı sonra aşırı az yükseldi sağlıksız gebelik dendi beta 700e kadar çıktı sonra düşmeye başladı kanama ile adet başladın
edak1 edasahan7 anladım canım. İnşallah bu gebeliğimiz sağlıklı ilerler. Benim de kalp atışı durmuştu kürtaj oldum maalesef. Bu gebeliğimde güzel düşünmeye çalışıyorum fakat insan ister istemez endişeleniyor