Herkese merhabalar.
Ben perşembe günü tam 32 haftalık olacağım 32+0. Ancak resmi tatile denk geliyor. Sorum şu, tam 32+0 da mı raporu almamız gerek yoksa 32+1 den sonra da alabiliyor muyuz? 32+0 da raporu teslim etmezsek sistemin otomatik olarak izne ayırması gibi durumlar oluyor mu?