Selim_Alparslan Ben anlamından dolayı bu ismi çok istiyorum 🥹 geçen sene mayıs ayında bebeğimi kaybettim, o da kızdı. Bengü de ölümsüz, sonsuz anlamında. Aslında bu isim ona daha çok yakışırmış. Eşim de bu sebeple bu isme biraz mesafeli gibi. Diğer bebeğimize daha iyi olacakmış diyor. Ama işte, onun hediyesi bu kızım geldi 🥹 çoğu kişi beğenmiyor bu ismi ama bende anlamından dolayı yeri çok ayrı.