nigarclskn Sevgili anneler 21.haftaya girdim ve mide bulantıları ve kusma hala devam ediyor normal mi? Siz bu durumu yaşadınız mı? Birde özellikle sol kolum 3 gündür çok ağrıyor nedeni ne olabilir merak ediyorum
nursenasu27 nigarclskn üç ay çektim serumlar defalarca üstüne hastanede kaldım bundan dolayı kaç kilo verdim gayet normal hepimizin bünyesi farklılık gösteriyor işte prilamdan iki tane arka arkaya kullan çok iyi geliyor doktor Önerisi ile bende öyle yapıyordum
nigarclskn nursenasu27 ayyyy prilam kullanıyordum bitti o ilacım doktorum daha fazla kullanmamam gerektiğini söylediği için kullanmıyorum 🥲
ezolasuy 13 hafta 5 gün hala çok şiddetli kusmalar yaşıyorum. Günde 20 defayı geçiyor. Serumda aldım anlık fayda ediyor sonra devam ediyor umarım geçer yakın zamanda
nursenasu27 nigarclskn direk doktor diyor zaten canım emzirme döneminde olduğum için sınırlı ilaç kullanımı parol bide oydu başka bişe yok