Kızlar 6 gün gecikti betam 8280 çıktı kese küçüktü gördük diğer hafta gittim daha bebek gözükmüyordu kese büyümüştü betam15 binin üstüne çıkmıştı 7 haftalık olması gerek normalde ama doktor daha küçük beş haftalık fln dedi birkaç gün sonra gideceğim bakacaz neden böyle sizce