Kızlar cuma gününe kadar gün içinde düzenli hareket hissediyordum, ik igündür hareket çok azaldı. Birazdan acile gideceğim ama çok korkuyorum. En son kontrole gittiğimde her şey yolundaydı. İnşallah kötü bir durum yoktur😢 bu durumları yaşayan var mı aranızda. Bir de şehir hastanelerinin kadın doğum acil servisi var mı var diye gördüm nette ama emin olamadım.