hndegrgn canım korkma, ben 2 kere baktırdım. can acıtan bir şey değil. kasma kendini. kasarsan acır esas. bende de kesenin başlangıcını alttan ultrasonla görmüşlerdi, tam keseyi ise 3. gittiğimde karından ultrasonla gördüler. aynı gün kalp atışlarını da duymuştum.