annekiz6141 esrakooc Büyük kızım Azra Ela ikinciye hamileyim 29 haftalık oda Asena Hüma olucak 🥰 Asya, birce, ayliz, sümeyye bu isimleri de çok seviyorum 🥰3. Kızım olsa kesin sümeyye koyarim 🥰
NovaVina_ yrt gerçekten çok güzel yorumlar okuyorum suda doğum ile ilgili. Umarım bebiş döner ve gönlünüze göre olur her şey 🌸