sln_yc Kızlar senede 2 kez yaptırdıgım bi işlemdir. Doktorum saçını boyatabilirsin demişti boyamıştım 3 aydan sonra. Kaş rütuşum var micro zararlımı gebelikte? Bilgisi olan varmı sonucta kaşa kesi atılıyor ya
cutebabymomm sln_yc tabiki de zararlı ben de pudralama yaptıracaktım asla önermediler hatta bebiş doğduktan sonra emzirirken de önermiyorlar ya da süt ayırıp öyle yaptırın diyorlar