Kızlar merhaba dün doktora gittik 6+6 ydı tarihe göre hoca 6+2 lik görüyorum şuan dedi geç döllenme olabilir dedi. 5 ay önce bir düşüğüm var, tedbir amaçlı kan sulandırıcı yazdı dün içtim ve akşam çok ufak kan lekesi gördüm bu sabahta gene pıhtı şeklinde gördüm bu normal mi yaşadınız mı ?