gulbeyazyusufum Merhaba kızlar bişey soracağım ben 38+0 haftalığım ntsde hiç sancim yok ve bebek makat gelıyor ilk gebeliğim ve normal istiyordum ama doktorum bu hafta sana sezeryan planı yapalım dedi istemıyorum sezaryen olmayı sizce döner mi bebek
sarilale123 gulbeyazyusufum az ihtimalle bile olsa dönebilir ama bence doktorunuzu dinleyin sizi ve bebeği riske atmak istemez
[silindi] gulbeyazyusufum benim kızım 38de makat gelişe döndü bir daha da dönmedi sezaryen oldum. Doktorunuzu dinleyin sizin ve bebeğiniz için en doğru kararı vermiştir
esraa15 gulbeyazyusufum benim de 39+1 maalesef bebeğim makat gelişli ve normal doğum yapamıyorum 37 haftadan sonra dönme ihtimali çok düşük haftaya sezeryan doğum planlanıyor