hollyymollyy yok hiç bahsetmemişti plasentanın yerinden, ya da yakın olup olmadığından bu zamana kadar ben de merak ettim onu gittiğimde sorcam bakalım hatırlıyor muydu doktorum nasıldı diye, sizin de detaylınız umarım çok güzel geçer stres yapmayın bebeğinizi çok güzel uzun uzun görüyorsunuz, doktorunuz da güzel şeyler söyler de içiniz rahat olur inşallah 🩷