Bende 2 yıl önce Etlikte doğum yaptım doktorlar o kadar ilgiliydi ki sancı odasına aldılar hemen beni tek kişilik kocaman bir oda pilates topu jakuzi banyo herşeyi var doğum esnasında da gülerek elimi tutarak konuşarak gerçekleştirdiler şuan üçüncü bebeğime hamileyim Allah izin verirse yine oraya gidicem. Her muayenede farklı dr oluyor ama genelde ve ultrason kağıdı vermiyorlar o kötü biraz kürşad beye de bir defa gittim veson oldu ilk defa o hastanede ters bi dr gördüm