ments Herbir hareketini çok net hissediyorum, acaba huzursuz mu , ya da yer mi değiştiriyor korktum. Acıktım bir şeyler yedim o da etkiler mi.
busu1 ments Bende 34 haftalığım bazen ciddi şekilde hissediliyor hele alt karinda hissedince korkuyorum bi🤣
ozklay ments Ay ben de de 39+5 teyim yemin ediyorum sağ tarafımı kendine belirlemis çoğunlukla orada, sanırım oradan çıkacak 😁
ments Şimdi daha sakin , alt karnımda ağrı hissediyorum hareketlerinden ya da ağırlığından dolayı büyük ihtimalle, sancım yok ama onu anlıyorum.
ments busu1 bizim son zamanlarımız o yüzden bu kadar fazla hareket etmesi ve bu denli hissetmem endişelenmeme neden oldu , gecenin 3-4 acaba dedim huzursuz mu. Zor zar uyudum.
ozklay ments Aman aman çok derecede acı olmasa da, yine de acıyor, ben buradayım diye belli ediyor kendini
ments ozklay benimkisi acıtıyor, çarşamba yatışımız var , artık dünyaya gelme zamanı geldi , Allah kolaylıkla hayırla nasip etsin 🤲🏻🥺
ozklay ments Rabbim kolaylık versin, sağlıkla al kucağına inşallah. Darısı başıma inşallah duaniz da bana yer verin olur mu? 🥰♥️🌸🐣