Kızlar 36+3üm son haftalarda randevu olayını nasıl çözüyorsunuz? Şehir hastanesi takipli olan arkadaşlar yazarsa sevinirim. Her hafta Nstye ve doktor kontrolüne girmek gerekmiyor mu ama randevu bulamıyorum son birkaçtır hep farklı doktora denk geldim. En sonki muayenem iptal edildi doktor raporlu olduğu için ben de acilden giriş yaptım ama bida polikliniğe gidin dendi. Siz nasıl yapıyorsunuz?