Elisa0110 anneadayibiri siz bilirsiniz ama bence olmamış coğrafi terim gibi sıfat gibi olmuş ege tek başına da güzel bence
ozlm4835 anneadayibiri tekne ismi gibi olmuş 😔mavi kız ismi ege de unisex o yüzden çok karışık kız mı erkek mi belli değil gibi olmuş bence ege tek başına çok güzel yeterli
anneadayibiri ozlm4835 Metehan Ege çok mu uzun ya? Ya da Ege Mete ya da Mete Ege uyumsuz mu? Babasının baş harfi M benim E