Bezlerde ilk zamanlar kesinlikle stok yapmayın ben prima,molfix,sleepy hepsini denedim .. Aslında hiçbirinden memnun degilim ama molfix şimdilik iyi en azından pişik yapmıyor. Sleepy bende sızıntı yaptı kakası kıyafetine çıktı .. Birazda pişik sorunu yaptı. Elimdekiler bitince başka marka bez denicem.